Gå till innehåll

Prisjämförelse Sida


specialprice

Recommended Posts

Hejsan mitt namn är Tobias har nyss blivit medlem här på Voodoo Film.

Jag håller på att starta en prisjämförelse sida för DVD och Blu-ray filmer.

 

Tänkte höra om ni har några bra ideer på vad man skulle kunna ha på sidan?.

Jag har en duktig programmerare som jobbar just nu på att sätta ihop grejerna.

 

För att göra det lite lättare så kan jag säga ungefär hur det kommer att se ut.

 

Det är gratis att bli medlem på sidan och då kan du skriva recensioner på filmer, ge betyg, lägga in din egen film samling (Du får en egen länk), tävlingar och vinna filmer mm.

 

Jag kommer även att ha riktigt mycket information om varje film, även företag kommer att kunna bli medlem och lägga in deras filmer, redigera filmer eller ta bort.

 

Så återigen någon som har några tips eller nånting som ni skulle vilja se?.

 

MVH

Tobias

Länk till kommentar
Share on other sites

hm.. låter som en bra hemsida att vara medlem i men jag vet inte... det låter lite lite med bara pricerunner på dvder och blueray asså nu förtiden är det väll mäst se på bio och ladda ner som är riktigt aktivt i hur man ser på film och om man nu väljer att köpa en specifik film så är det ju offtast att den är väldigt gammal eller att man redan har sätt den och tycker om den så mycket så att man vill ha den hemma och då är det nog värt att betala en 20lapp mer för att skippa krångel med internet :/ men om du redan har kommit in i det så ska jag inte bromsa det går nog bra jag är ju inte så smart av mig när det handlar om företag osv...

Länk till kommentar
Share on other sites

Hejsan och tackar för svaret.

Jo det kommer att bli litegrann som pricerunner.

Men jag har tänkt att bara ha filmer på sidan och därför har jag tänkt att försöka lägga till lite mer grejer.

 

Har även en fundering på att lägga in filmer från utlands sidor i framtiden.

Och så att man ska kunna söka på vilken region filmerna har vilken text filmerna har och vilket ljud mm.

 

Bara säga till om du har några frågor eller tips.

 

 

hm.. låter som en bra hemsida att vara medlem i men jag vet inte... det låter lite lite med bara pricerunner på dvder och blueray asså nu förtiden är det väll mäst se på bio och ladda ner som är riktigt aktivt i hur man ser på film och om man nu väljer att köpa en specifik film så är det ju offtast att den är väldigt gammal eller att man redan har sätt den och tycker om den så mycket så att man vill ha den hemma och då är det nog värt att betala en 20lapp mer för att skippa krångel med internet :/ men om du redan har kommit in i det så ska jag inte bromsa det går nog bra jag är ju inte så smart av mig när det handlar om företag osv...
Länk till kommentar
Share on other sites

Hejsan och tackar för svaret.

Jo det kommer att bli litegrann som pricerunner.

Men jag har tänkt att bara ha filmer på sidan och därför har jag tänkt att försöka lägga till lite mer grejer.

 

Har även en fundering på att lägga in filmer från utlands sidor i framtiden.

Och så att man ska kunna söka på vilken region filmerna har vilken text filmerna har och vilket ljud mm.

 

Bara säga till om du har några frågor eller tips.

 

wow tänkte inte på utlandsfilmer... om du skulle kunna vara en sorts koppling så att man kan ifrån dig köpa filmer som man annars inte kan köpa i Sverige och att du har dom kopplade till txm trailen så tror jag att det kommer gå riktigt bra för dig :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...