mzreklam Postad 17 januari 2009 Postad 17 januari 2009 Är det nån som kan ge ideer till en reklamfilm för Hamburgare. Rolig men seriös. Det handlar om en Hamburgarerestaurang. 0 Citera
Team_fagott Postad 17 januari 2009 Postad 17 januari 2009 Och var skickar vi fakturan för det? 0 Citera
mzreklam Postad 19 januari 2009 Författare Postad 19 januari 2009 Och var skickar vi fakturan för det? Till den som kläcker en bra ide förstås! 0 Citera
mzreklam Postad 19 januari 2009 Författare Postad 19 januari 2009 Till den som kläcker en bra ide förstås! Bra ide som kommer att användas får självklart betalt, vill bolla lite, ibland står det bara still med manustänkandet. 0 Citera
chrisal Postad 20 januari 2009 Postad 20 januari 2009 Jag har nog minst en bra idé, det beror dock lite på "nischen" på hamburgerrestaurangen. Jag har själv varit involverad lite med en hamburgerkedja och tänkt lite i samma banor. Du kan ju gärna maila mig (Christoffer@46films.com) så kanske jag kan hjälpa till, känns skumt att slänga ut idéer här. MVH Christoffer 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.