Pace Postad 26 december 2008 Postad 26 december 2008 voodooblogg.se Liten smygstart för voodooblogg.se där du kan skaffa dig en egen filmblogg. Fri från jobbig reklam, gratis att använda och lätt att anpassa hur du vill. Se det som en mellandagsrea. ;) 0 Citera
kvällensdebatt Postad 26 december 2008 Postad 26 december 2008 najs! vet inte om man ska säga tack:p.. tack.. aa bra iaf:) 0 Citera
MovieMaker Postad 26 december 2008 Postad 26 december 2008 Älskar mellandagsrea.. Men okey, nu till mitt problem - aktiveringskoden gör inte vad jag vill att den ska göra, dvs aktivera kontot. :) När jag klickar på aktiveringslänken.. ..i Explorer händer ingenting. ..i Mozilla sägs de bara att adressen inte finns. 0 Citera
diilman Postad 26 december 2008 Postad 26 december 2008 Nice!! Men jag kan inte aktivera mitt konto :( 0 Citera
Pace Postad 26 december 2008 Författare Postad 26 december 2008 Det är därför det är lite av en smygstart eftersom allt inte fungerar riktigt än. Just nu går det bara att få en blogg i namnet voodooblogg.se/vad-du-vill, men det är inte tillräckligt. Det ska vara vad-du-vill.voodooblogg.se så då får vi tyvärr vänta lite. Jag ska försöka fixa det så fort som möjligt! Fram tills dess rekommenderar jag er att [thread=22603]nominera en användare till årets medlem[/thread]. 0 Citera
carbe Postad 26 december 2008 Postad 26 december 2008 Kul med filmblogg! Speciellt om den ligger på en riktig filmsida. När den är utvecklad kommer det säkert att bli populärt att registrera ett konto där. Lycka till med utvecklingen! 0 Citera
Pace Postad 5 januari 2009 Författare Postad 5 januari 2009 Då var det klart. Gå in på voodooblogg.se och skaffa en egen filmblogg på mindre än två minuter! Fri från jobbig reklam, gratis att använda och lätt att anpassa hur du vill. Ni som försökte registrera tidigare: gör det igen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.