Stoltz Postad 19 december 2008 Postad 19 december 2008 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article4030611.ab Är detta ett skämt? Det får bara inte vara sant. Fast nu brukar Aftonbladet ha fel. 0 Citera
Team_fagott Postad 19 december 2008 Postad 19 december 2008 där ser man. Ordinarie personal på Aftonbladet har redat gått på julledigt. finns redan dark knight 2 tråd 0 Citera
Christian van Caine Postad 19 december 2008 Postad 19 december 2008 Jag gillar Murphy så jag skulle inte klaga! 0 Citera
Team_fagott Postad 20 december 2008 Postad 20 december 2008 Jag gillar Murphy så jag skulle inte klaga! Så besviken du kommer bli när dk2 har premiär. Att han är med är lika troligt som att Thomas Quick kommer leda världens barn galan. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 20 december 2008 Postad 20 december 2008 jag tycker inte det är så konstikt om det skulle vara sant. Just till den rollen så behövs det svarthumor.. tror eddy klarar av det. och det vet nog regissören med var gränsen går för vad Ed kan göra. men som sakt man ska ju aldrig lita på aftonbladet. 0 Citera
Team_fagott Postad 20 december 2008 Postad 20 december 2008 jag tycker inte det är så konstikt om det skulle vara sant. Just till den rollen så behövs det svarthumor.. tror eddy klarar av det. och det vet nog regissören med var gränsen går för vad Ed kan göra. men som sakt man ska ju aldrig lita på aftonbladet. Jo men visst. Helena Berström kan ju få spela catwomen och Adam Sandler Robin. 0 Citera
Christian van Caine Postad 20 december 2008 Postad 20 december 2008 Ser det inte som omöjligt, även om jag inte kan påstå jag bryr mig särskilt mycket eftersom det bara är rykten vad jag förstått. Murphy har många gånger visat sig ha ett jävla register (åtminstonde när någon håller honom tillbaks), så han har mitt förtroende :-) Vidare skulle jag knappast kalla den Dark Knight 2 eftersom Dark Knight är en uppföljare. Batman 3 är mer korrekt, annars blir det lite som att exempelvis kalla Shrek 3 för "Shrek 2 nummer 2". 0 Citera
kvällensdebatt Postad 21 december 2008 Postad 21 december 2008 Jo men visst. Helena Berström kan ju få spela catwomen och Adam Sandler Robin. varför skulle inte Murphy kunna visa upp en seriös sida. han är inte efterbliven och det syns ju i vissa filmer att han är mer än en pajas. Och rollen har ju en sida som ska vara tokig. 0 Citera
Team_fagott Postad 21 december 2008 Postad 21 december 2008 varför skulle inte Murphy kunna visa upp en seriös sida. han är inte efterbliven och det syns ju i vissa filmer att han är mer än en pajas. Och rollen har ju en sida som ska vara tokig. Mats Helge är inte heller förståndshandikappad (tror jag). 0 Citera
kvällensdebatt Postad 21 december 2008 Postad 21 december 2008 Mats Helge är inte heller förståndshandikappad (tror jag). nee juste!:D inte Sven Volter häller va? 0 Citera
Team_fagott Postad 21 december 2008 Postad 21 december 2008 nee juste!:D inte Sven Volter häller va? nej det har jag svårt att tänka mig. 0 Citera
Stoltz Postad 21 december 2008 Författare Postad 21 december 2008 Ja men Robin och Catwoman då? Det är den stora katastrofen. 0 Citera
Team_fagott Postad 21 december 2008 Postad 21 december 2008 Ja men Robin och Catwoman då? Det är den stora katastrofen. oroa dig inte. Det kommer inte hända. källan är en oseriös tidning som citerar en ännu oseriösare tidning (the sun) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.