mintarn Postad 28 november 2008 Postad 28 november 2008 Hallå, här är mitt första semi-seriösa projekt. Vimeo: Youtube(se i highquality): mvh Jonathan 0 Citera
Anhool Postad 30 november 2008 Postad 30 november 2008 Haha, nog för att jag gillar din musik (8bc.org) men det här var lite för corny :D edit: Bröder? 0 Citera
bassbucket Postad 30 november 2008 Postad 30 november 2008 Nån fx-guru det är du knappast. Du behöver inte tala om för mig att det inte är meningen att det ska va snyggt. Jag fattar typ hela socker-kicken..grejen. Lyktstopsscenen var för förutsägbar. Jag var 100% säker att något skulle hända. Det gillar jag tyvärr inte. Musiken gick dessutom för snabbt för att funka som hel låt. Sänk bpm:en....kanske? 0 Citera
mintarn Postad 1 december 2008 Författare Postad 1 december 2008 Tack för feedbacken. Hela stolpen grejen var faktiskt inte planerad utan det va bara så kallt ute så jag va tvungen att få ha på mig en jacka och eftersom vissa scener redan va filmade skulle de se B ut om jag bara hade jacka på mig helt plötsligt. Edit: Ja, vi är bröder. Min bror som gjort musiken. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.