street Postad 28 september 2004 Postad 28 september 2004 Hej tänkte lägga upp en teaser på en film som jag nästan har färdigställt. För hoppningsvis så kommer jag få färdigt den innan torsdag då novemberfestivalen har sin deadline. mycket nöje http://www.stekt.se/oskar/sture_teaser.wmv 0 Citera
Tesh Postad 29 september 2004 Postad 29 september 2004 Jätteläcker! :D Blev verkligen positivt överraskad av animeringen, och musiken är ju bara för bra. Bra gjort, hoppas du får den klar i tid. 0 Citera
street Postad 29 september 2004 Författare Postad 29 september 2004 Tack tack :). Ja jag hoppas det jag också. Har all animering klar. det enda jag måste får klart nu är voice overn och så är det en kille som håller på med musiken som ska göra klart den. Tyvärr så kommer jag inte ha den låten som ligger på nu. skulle vilja men den är tyvärr stimmad och några sånna pengar har jag inte 0 Citera
ungfilm Postad 29 september 2004 Postad 29 september 2004 Wow, jävligt najs! Scenen med bussen och staden, är helt klart bäst. Vad handlar den om? Hur lång är den? Jag hoppas innerligt att du får klar den i tid. Ses i november! 0 Citera
street Postad 29 september 2004 Författare Postad 29 september 2004 Handlar om en gammal man som känner sig sviken och övergiven av samhället. det blir ca 4 min lång. ja idag ska jag bort o spela on vo:n om inte det går bra så får det va. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 29 september 2004 Postad 29 september 2004 Ser proffsigt och snyggt ut. Jag älskar musiken, har försökt få tag på sån där riktigt gammal musik men har inte hittat någonstans. Var fick du den ifrån? Jag gissar på att man måste veta vad artisterna heter och inte bara söka på "gammal lp-musik" :P hehe. 0 Citera
street Postad 30 september 2004 Författare Postad 30 september 2004 tack. he ja låten kommer ifrån amelie från montemarte soundtracket, låten heter Guilty. Fast nu har jag inte den låten längre. Kan meddela att filmen är klar nu men för ingen nytt har jag stressat som fan hela natten. Jag ringde till novemberfestivalen aldeles nyss och de meddelade att de ca "30" urvalsfilmer de tar in på novemberfestivalen måste också gå genom ett regionskontor i anslutning till en regionsfestival. Så jag fick inte skicka in min film fast inlämingsdatumet för urvalsfilmer inte har passerat. damn får vänta till nästa år 0 Citera
flame Postad 30 september 2004 Postad 30 september 2004 riktigt cool hur har du gjort den, vad har du arbetat med? 0 Citera
street Postad 30 september 2004 Författare Postad 30 september 2004 Har arbetat med photoshop, after f/x och premiere pro. Ritat allt i photoshop först sedan animerat i after f/x och fixat lite andra effekter. Och så redigerar jag som vanligt i premiere. 0 Citera
blund Postad 30 september 2004 Postad 30 september 2004 Det är Danne som gör musik va? Jag känner nämligen honom: homiez. Snygg film. Kan man anlita dig om man skulle behöva en animerad vinjett/motsvarande till en kommande film? heil /David 0 Citera
street Postad 1 oktober 2004 Författare Postad 1 oktober 2004 HEJ ja det är mycket riktigt daniel som gör musiken. bra blev det också. Anlita, ja det kan man säkert göra. Bara jag har tid så hjälper jag gärna till. 0 Citera
blund Postad 8 oktober 2004 Postad 8 oktober 2004 Det finns ju inget snyggare än lyckade symbioser av animerade/tecknade grejer och vanlig film. Jag menar Kill Bill-style. Så tufft. :D Synd bara att du inte kom med i tävlingen. 0 Citera
ls2sb Postad 16 oktober 2004 Postad 16 oktober 2004 vill gärna se teasern men när jag klickar på länken så säger den "sidan hittades inte" :( 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.