Gå till innehåll

Robert McKee ger intensivkurs i sthlm.


_nemo_

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...

Ahaaa, där ser man. Nu när jag ser din nya bild så tror jag tom att du satt bredvid mig under den sista dagen, fast nååågra säten bort. =)

 

Hursomhelst så var det grymt jävla bra, inspirerande och lärorikt som fan, går knappt att sätta värde på. Riktigt glad att jag fick gå.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ahaaa, där ser man. Nu när jag ser din nya bild så tror jag tom att du satt bredvid mig under den sista dagen, fast nååågra säten bort. =)

 

Hursomhelst så var det grymt jävla bra, inspirerande och lärorikt som fan, går knappt att sätta värde på. Riktigt glad att jag fick gå.

 

Det var som sagt sjukt bra. Även om Axess misslyckades lite. Fick inget manus så de skickade en länk istället. Till ett manus som skvalpat på nätet ett bra tag, vilket inte är det samma som delades ut. Det som ligger på internet är något någon skrivet ihop efter filmen.

 

Men McKee var jävligt bra.q

Länk till kommentar
Share on other sites

Även om Axess misslyckades lite. Fick inget manus så de skickade en länk istället. Till ett manus som skvalpat på nätet ett bra tag, vilket inte är det samma som delades ut. Det som ligger på internet är något någon skrivet ihop efter filmen.

 

Håller med, det var ju lite surt att många fick vara utan arbetsboken och manuset....

 

Plus att jag tycker de gott kunde ha gett McKee lite blommor där när han tackade för sig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...