jakethesnake Postad 28 oktober 2008 Postad 28 oktober 2008 Hej Kan någon säga vad de har för vinjet? Jag har hört den förut, men kan inte sätta fingret på den. 0 Citera
jakethesnake Postad 29 oktober 2008 Författare Postad 29 oktober 2008 Är det ingen som kan nått här? 0 Citera
MovieMaker Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 Jodå, de finns väldigt många människor här som kan väldigt mycket men kanske: 1) Alla som kan väldigt mycket kan väldigt mycket om film (eftersom det här är ett filmforum) men kanske inte lika mycket om musik. 2) Rätt person kanske inte har varit inloggad under de 17 timmarna som separerar dina inlägg åt. Folk sover och jobbar/går i skolan under den tidsperioden vanligtvis (ja, inte alla) så det är bara vänta snällt tills rätt person dykt upp eller vända dig till något musikforum av något slag. PS. hoppas du får reda på namnet. Vill inte vara.. ja.. mindre snäll här ^^ utan bara säga den mycket möjliga sanningen.. 0 Citera
daarco Postad 8 november 2008 Postad 8 november 2008 Wow! Jag har tittat på de där youtube filmerna förut, för att få lite ideer till min superhjälte film jag håller på att skriva. Musiken låter som från ett naturprogram eller nåt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.