Arkantos Postad 24 oktober 2008 Postad 24 oktober 2008 Hej Någon som testat denna pryl eler tänker skaffa en ? jag är nyfiken på hur den funkar tex till HVR V1, Z1 mfl med firewire /Kent 0 Citera
Max_H Postad 24 oktober 2008 Postad 24 oktober 2008 Den spelar in exakt samma media, som hamnar på bandet, men som M2T-filer. Bara att importera och klippa (åtminstone i PPro och även i Vegas tror jag). (Beware: Har du FCP måste du, så vitt jag vet, "tanka in materialet" i realtid via firewire eftersom FCP inte stöder M2T-filer.) /Max 0 Citera
Arkantos Postad 27 oktober 2008 Författare Postad 27 oktober 2008 Kan den styras av kameran , stopp/start mm Kan man spela in på den utan Band i kameran ? Någon om sett en länk till manualen ? Sony är snål på att lämna ut detaljerade spec. Måste jag köra ett band samtidigt i min HVR V1 , för att det skall funka försvinner en del av poängen för min del. Det mest informativa jag hittat är: http://www.dvwonline.com/content/view/629/750/ /kent 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.