sluten_cell_nr13 Posted January 2, 2003 Share Posted January 2, 2003 Någon som såg Last Night? Råkade knäppa på TV:n mitt under och blev väldigt förvånad över färgerna. Allt såg ut att vara filmat på 35" men kontrasterna och de, enligt mig, fula pastellaktiga överexponeringarna skvallrade om Video. Kollade upp det lite efteråt och som jag förstår det så filmades allt på 35" men bearbetades i efterhand vid framkallningen så att kontrasterna blev som det blev. Varför göra någonting fult av något som redan var vackert frågar vi oss då... Det hade funkat i en 30 s reklamspot, men i en hel film var det riktigt jobbigt (och då såg jag ju inte ens början). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted January 7, 2003 Share Posted January 7, 2003 Kanal, datum och tid? Eller är det en spelfilm och inte en serie? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted January 8, 2003 Share Posted January 8, 2003 Jag gillade idén dock. Som enda svaret jag har till Pace: Spelfilm. (resten minns jag inte) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted January 9, 2003 Author Share Posted January 9, 2003 ganska s´ker p` att det var svt... Ja, iden ´r ju h´rlig! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts