exposedcomedy Postad 22 september 2008 Postad 22 september 2008 Nu kommer den äntligen! Uppgiften var Det här med bildutsnitten filmen ska inte ha någon handling... En skämt film vi gjorde i skolan utan någon som helst handling.. vi hade stora problem med kamera byte, till sist fick vi en kamera som sades inte ha ljud vilket den hade när vi la in filmen senare... så alla odds var emot oss. 0 Citera
exposedcomedy Postad 22 september 2008 Författare Postad 22 september 2008 Hej ! Undrar bara en sak.... Menar ''Usch'' för att vi använder vitbalans..... Eller menar du du usch för att vi borde använda vitbalans.... Bara en fråga så här i Juletid.... 0 Citera
Mega99 Postad 22 september 2008 Postad 22 september 2008 Usch som i "Slå upp det". Vitbalansen är ganska feljusterad, därav är videon äckligt blå i de flesta scener. De flesta kameror har enkla vitbalansjusteringar för "Inomhus", "Utomhus" osv. 0 Citera
squ33ze Postad 24 september 2008 Postad 24 september 2008 Jättebra film, jag kom och tänka på hur ni gjorde med vitbalnsen och först tyckte jag det var dåligt men sen fattade att ni ville visa ÅNGEST! Jag älskar denna filmen och mår jättedåligt av att se den för de ångest jag får. Bra jobbat! Mvh Squ33ze! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.