Rico Postad 17 september 2008 Postad 17 september 2008 Hej Hörde ett manus som löd: >...det ni nu ska höra håller ingen strikt berättarform... vad egentligen menas med detta ??? 0 Citera
daarco Postad 5 oktober 2008 Postad 5 oktober 2008 Vad jag vet så kan det betyda två saker. Först, Manuset kan användas till exempel både film, teater, eller radio. Eller, Det är bara en personlig åsikt om hur materialet ska tolkas. Vet inte om detta är sant, men jag blir tokig på att ingen annan skriver här : ) 0 Citera
jbergman Postad 6 oktober 2008 Postad 6 oktober 2008 Det är antagligen ett förskönande uttryck för att säga att det man presenterar bara är flum. Uttrycket i sig är så dumt att jag skulle vara redo att dumförklara den som yttrade det redan innan jag hört resten. /Jakob 0 Citera
imcereal Postad 21 oktober 2008 Postad 21 oktober 2008 Hej Hörde ett manus som löd: >...det ni nu ska höra håller ingen strikt berättarform... vad egentligen menas med detta ??? Ett talande manus som försökte promota sig själv på ett lite slirigt sätt? 0 Citera
vilcans Postad 24 oktober 2008 Postad 24 oktober 2008 Hej Hörde ett manus som löd: >...det ni nu ska höra håller ingen strikt berättarform... vad egentligen menas med detta ??? Att det är dåligt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.