Zootsuit Postad 1 september 2008 Postad 1 september 2008 Jag har haft den sen i våras nu är jag nyfiken om fler har den och vad de tycker om den... 0 Citera
nilsoo Postad 3 november 2008 Postad 3 november 2008 jag ska precis köpa en, vad tycker du om din så här långt? 0 Citera
Zootsuit Postad 7 november 2008 Författare Postad 7 november 2008 Den har brister som att den inte kan återge svart ordentligt. Om inte det du filmar inte innehåller tillräckligt med ljus och kontrast så blir det svarta grått och brusigt som om du gainar up trots att man inte gör det. När jag kontaktade Sony om det problem sa de att så är det bara. Jag är övertygad om att det är något med mjukvaran - de har helt enkelt lagt in så att de ska kunna få upp ljusstyrkan och säga att kameran är ljuskänslig men den återge ju inte svärtan som den ska. Jag rekommenderar dig endast att köpa kameran om du jobbar i en snabb process där vinner stor tid på minneskort eller har behov av att kunna byta lins. Sony erkänner inga fel. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.