Waryah Postad 27 augusti 2008 Postad 27 augusti 2008 Blev klar med min första musikvideon. Nollbudget med konsumentkamera. Är väl nöjd med resultatet med tanke på resurserna. Här är länken till videon. http://www.vimeo.com/1610803 0 Citera
diilman Postad 27 augusti 2008 Postad 27 augusti 2008 Bra ;) Men en sak jag inte tyckte om så mkt var svartvita färgen :P 0 Citera
Waryah Postad 27 augusti 2008 Författare Postad 27 augusti 2008 Jag valde att filma i svartvit då vi inte hade resurser att ljusa upp scenerna o då skulle inte färgerna se så bra ut. Inte att svartvit är ett lättare alterniv men jag hade inte tid att färgkorigera hela videon. Sen skulle videon kännas lite undergound, 90 tals hiphop känsla. Inga flashiga saker som dagens. 0 Citera
Zyx Graphics Postad 27 augusti 2008 Postad 27 augusti 2008 Jag tycker den blev mycket bra. Du har lagt många timmar på annimationerna eller hur :) Been there hehe. Bra jobbat 0 Citera
Waryah Postad 27 augusti 2008 Författare Postad 27 augusti 2008 Videon tog tre dagar att spela in, men då hade jag fört en detaljerad bildmanus innan. Effekterna fick jag hjälp av två polare och visst, vissa tog tog tid. Själv kan jag inget om effekter. 0 Citera
Aettan Postad 2 september 2008 Postad 2 september 2008 Trotts att jag är 50+ så gillade jag den här men jag gillar allt i musikväg som är bra. Bra låt till och börja med det var drag i den, bra framförande oxå. Fan svartvitt är inte fel och det bevisar ni här. Jäkla häftiga effekter och bra timing på dom, kort sagt den här står sig gott i konkurrensen. Det blir så jäkla plastigt och överhäftigt på nåt sätt det som går på musikkanalerna nu förtiden så den här andas mer på riktigt eller hur man ska säga. Bra jobbat 0 Citera
Waryah Postad 2 september 2008 Författare Postad 2 september 2008 Tack Aettan för de fina orden! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.