Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag valde att filma i svartvit då vi inte hade resurser att ljusa upp scenerna o då skulle inte färgerna se så bra ut. Inte att svartvit är ett lättare alterniv men jag hade inte tid att färgkorigera hela videon. Sen skulle videon kännas lite undergound, 90 tals hiphop känsla. Inga flashiga saker som dagens.

Postad

Videon tog tre dagar att spela in, men då hade jag fört en detaljerad bildmanus innan. Effekterna fick jag hjälp av två polare och visst, vissa tog tog tid. Själv kan jag inget om effekter.

Postad

Trotts att jag är 50+ så gillade jag den här men jag gillar allt i musikväg som är bra. Bra låt till och börja med det var drag i den, bra framförande oxå. Fan svartvitt är inte fel och det bevisar ni här. Jäkla häftiga effekter och bra timing på dom, kort sagt den här står sig gott i konkurrensen. Det blir så jäkla plastigt och överhäftigt på nåt sätt det som går på musikkanalerna nu förtiden så den här andas mer på riktigt eller hur man ska säga. Bra jobbat

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...