desiman Postad 1 augusti 2008 Postad 1 augusti 2008 Köpte en Hama star 62 strax innan sommaren till min Hv30. Är inte alls nöjd med panoreringen, den mer eller minder småhackar sig fram. Finns ju en hel uppsjö med stativ tex från Velbon och Manfratto. Kan ni rekommendera stativ med mjuka rörelser under 1000kr. 0 Citera
gorse Postad 1 augusti 2008 Postad 1 augusti 2008 Jag som bara köper billiga grejor... Mitt stativ köpte på netonnet. Man fick inget huvud med, och kostade runt 500 spänn. Jag var snål och köpte deras billigaste huvud så jag kunde komma igång, med tanken att köpa ett dyrare senare. Mycket riktigt hackar panoreringen, men inte så farligt. Ett burk 5-56 åtgärdade den saken. Går det att köpa ett nytt huvud till ditt stativ? 0 Citera
Cherry Postad 1 augusti 2008 Postad 1 augusti 2008 Jag kan rekommendera ett Cullman stativ, dem är inte lika dyra som manfrotto och liknande, men håller ändå bra kvalite, och du kommer vara mer nöjd än du är med ditt hama förmodligen;) Bör kosta runt tusenlappen. Mvh fo8 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.