annapanna Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Hej! Jag är aldeles ny här och jag har en fråga som jag inte vet passar.. förutom att det rör film. Jag har sett en film som handlar om en man som kidnappar söta tjejer, en i taget. Håller henne fången några dagar för att sedan släpa med henne ut i sin båt och sätta fast henne i en sten och kasta ner henne i sjön. Mannen dyker ner bland dessa drunknade tjejer på sjöns botten och "pysslar" om dem. Han har in egen lilla "trädgård" där nere. Är det någon som länner igen filmen och vet vad den heter, eller vem som är med. Jag måste veta.. Tack på förhand/annapanna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nisse Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Hej Anna, välkommen till Voodoo Films forum! Alla övriga frågor om film passar här på Filmcafé... Det kan vara lite svårt att få reda på filmens namn då det är en film producerad för TV - alltså en TV-film. Men oroa dig inte...inget är för svårt får Voodoo Film ;)... Alla fall här är en länk till alla våran vän IMDB Cabin by the Lake (2000) (TV) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawey Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 När det gäller att fråga/leta efter film så är filmpunkten.se bättre. Ska Voodoofilm bli bättre på denna front? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nisse Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Jag skulle vilja säga att vi redan är bra. I Frågepanelen här på Voodoo Film kan du nog få svar på de flesta frågor angående film. Och just om filmhistoria har jag hand om...där bla. man kan ställa frågor precis som den här. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin1604319260 Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Nisse är kompetent 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts