Tippler Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Någon som har något tips på vart man kan få tag i en billig DV bandspelare, alltså en bandspelare som man kan koppla till datorn för att plocka in filmen, misstänker att det sliter ganska mycket på kameran (har ett antal band som skall redigeras.) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Ser man ekonomiskt sätt tror jag inte det blir biligare att köpa en dv-bandare. de är dyra och enligt vad jag vet ska det inte slita så mycket på kameran att bara spela upp banden du har (även fast det är många). Så kör på med kameran tycker jag :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 En DV-spelare går på upp mot 20 000 (begagnade kan nog hittas lite billigare, men det är fortfarande en rätt ovanlig och därför dyr produkt). Ett alternativ är annars att köpa den billigaste DV-kameran du kan hitta och använda den som en DV-spelare. Slipper man slita på sin vanliga. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts