BlingBlasters Postad 28 juni 2008 Postad 28 juni 2008 Tänkte lägga upp en länk på en film jag vart med och gjort röster till: http://www.youtube.com/watch?v=Dxf8E3IbIf8 Tyck gärna till! 0 Citera
Mega99 Postad 29 juni 2008 Postad 29 juni 2008 Du kunde gjort rösterna mer authentiska, kanske ändrat lite på pitch nivån så du får en mer ljusare krypaktig röst som Predator har. Bra animerat :D 0 Citera
BlingBlasters Postad 29 juni 2008 Författare Postad 29 juni 2008 Du kunde gjort rösterna mer authentiska, kanske ändrat lite på pitch nivån så du får en mer ljusare krypaktig röst som Predator har. Bra animerat :D Rösterna var tyvärr en impulsiv handling, där vi snabbast möjligt spelade in dem. Jag har tyvärr sett för många filmer där dem ljusat ner rösterna, och tycker inte längre det är roligt... Men annars tack... 0 Citera
BlingBlasters Postad 1 juli 2008 Författare Postad 1 juli 2008 Sorligt hur folk (konkurrenter) röstar ettor endast för att den är med i tävlingen... 0 Citera
kg.stenb.org Postad 2 juli 2008 Postad 2 juli 2008 Sorligt hur folk (konkurrenter) röstar ettor endast för att den är med i tävlingen... Ja, jag anmälde en film (Paws) i måndags och en timme därefter hade jag fått 12 ettor i betyg. Inte så kul när man suttit hela helgen och klippt, spelat in ljud och maskat ut fiskar. Första tanken var - "är den verkligen så dålig?" - men sedan såg jag att de övriga anmälda filmerna också hade fått ett dussintal ettor i betyg. Nu har ni i alla fall fått en femma av mig för att kompensera lite :) 0 Citera
BlingBlasters Postad 2 juli 2008 Författare Postad 2 juli 2008 Ja, jag anmälde en film (Paws) i måndags och en timme därefter hade jag fått 12 ettor i betyg. Inte så kul när man suttit hela helgen och klippt, spelat in ljud och maskat ut fiskar. Första tanken var - "är den verkligen så dålig?" - men sedan såg jag att de övriga anmälda filmerna också hade fått ett dussintal ettor i betyg. Nu har ni i alla fall fått en femma av mig för att kompensera lite :) Tackar, joo vi har lagt ut lite mer än en helg på den =P och visst är dem värda mer än 1:or? Du får en 5:a tillbaka! 0 Citera
r0lfi Postad 3 juli 2008 Postad 3 juli 2008 roligt manus och bra animation men micken låter inge vidare. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.