Gå till innehåll

Undervattenshus för Canon HV30?


frostic

Recommended Posts

De jag hittat kostar mer än vad kameran gör... någon som känner till något bra "budgetalternativ" som ändå inte riskerar att sabba kameran?

 

du får vad du betalar för, vill du har ett hus som fungerar för dykning så får du betala för det. det finns "billiga" hus för dykning med fast de brukar bara vara tryckta för max 30 meter. Sen finns ju budget påsar som Ewa-marine, de funkar väll som "splashbag" och enklare under ytan bilder, men inget jag skulle köpa för att filma under vattnet med, men för en scen så...

 

Vill du filma UV "på riktigt" så behöver du ett bra och stabilt hus, ett stabilt hus är lättare att hantera under vattnet och dy får stabilare bilder, specielt vid simmande (åkningar) bilder.

Lycka till med dit val av hus...

Länk till kommentar
Share on other sites

De jag hittat kostar mer än vad kameran gör... någon som känner till något bra "budgetalternativ" som ändå inte riskerar att sabba kameran?

 

 

Ewa-marine VHV20 är den påsen som passar hv20/hv30 och den ska klara 10 meters djup enligt Ewa-marine.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...