Team_fagott Postad 15 juni 2008 Postad 15 juni 2008 Om dom får tag på tjuven (som förhoppnigsvis raderat hårdisken) hoppas jag att han får en alternativ guldbagge i år http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2688328.ab Edit: Mod får gärna rätta rubrik. 0 Citera
vilcans Postad 16 juni 2008 Postad 16 juni 2008 Bra påminnelse om att man bör göra backup! Men det låter ju osannolikt att han inte har någon kopia av manusen nånstans. Jag menar, har han inte mejlat manuset till nån eller nånsin gjort en utskrift av två färdiga långfilmsmanus? 0 Citera
_nemo_ Postad 16 juni 2008 Postad 16 juni 2008 Men det låter ju osannolikt att han inte har någon kopia av manusen nånstans. Jag menar, har han inte mejlat manuset till nån eller nånsin gjort en utskrift av två färdiga långfilmsmanus? Ja det låter ju extremt konstigt! Han kanske skämdes för dom? =) 0 Citera
jmalmsten Postad 16 juni 2008 Postad 16 juni 2008 Min första tanke var då... "vem faan är Pelle Seth"... en imdb-kik senare så kan jag konstatera att det nog inte var en förlust jag kommer känna särskilt stort... Men stöld är ju alltid stöld och stöld är ju fel och skall icke promoteras... 0 Citera
Christian van Caine Postad 17 juni 2008 Postad 17 juni 2008 Indeed. En sak är att göra backup på ett helt project mellan 50 & en helvetes massa gigabyte. Fortfarande nåt man ABSOLUT bör göra i MINST två ex...en annan är ett textproject på nån sketen megabyte... De flesta författare jag känner gör åtminstonde en kopia per intern hårddisk & sen några kopior på individuella medier skickade till olika geografiska punkter. Förbannat god idé. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.