hampusforev Postad 10 juni 2008 Postad 10 juni 2008 Amygdala: Två stycken Tri-X Reversal filmer. Filmat med Beaulieu 6008S. Framkallat av Andec Filmtechnik Telecine av Uppsala Bildteknik Musik är små fragment som jag både gjort och klippt ihop själv. Hoppas det smakar, (Lyssna gärna med hörlurar då jag lagt ner en del tid på ljudbilden, har märkt att vissa ljud dränks med dåliga laptop-högtalare t.ex.) 0 Citera
Team_fagott Postad 10 juni 2008 Postad 10 juni 2008 Obehaglig. Skön stämmning och bitvis mycket bra komposition och klippning. Slutbilden är fantastik i sinn enkelhet, som gjord för s/V,. Blev riktigt sugen på att plocka ut en rulle tri-x ur kylen nu.. Vad använde du för filter? 0 Citera
hampusforev Postad 10 juni 2008 Författare Postad 10 juni 2008 Tack så mycket! Inga filter användes förutom polarisations-filter i några klipp för att accentuera himmelen från molnen. Det tycker jag du ska! Otroligt härlig film måste jag säga, fin "grain" samt ganska bra exponeringslatitud för att vara reversal. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.