Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Idag har jag invaderat Polen & byggt autobahn. Microsoft blev så imponerade att dom ville anställa mig som über-sturm-utvecklare på avdelningen för Ändlös Förvanskning.

Den som skapar deras program, alltså. Sen ville dom bygga en staty över mig.

Tackade nej eftersom deras eviga hälsande i tid & otid gav mig värk i axeln.

Dom hade drastiska avsiker mot mentalt efterblivna...men det slutade med att dom råkade skicka en hel avdelning av sina egna på nån form av läger.

Ett misstag man inte riktigt kan klandra dom för.

Just nu kämpar jag för att kunna testa våra programvaror direkt på människor utan att behöva ta tidsödande omvägar via råttor & marssvin.

Nån blödig miljöpartist tyckte det var ytterst oetiskt.

Mes.

Postad
Idag har jag invaderat Polen & byggt autobahn. Microsoft blev så imponerade att dom ville anställa mig som über-sturm-utvecklare på avdelningen för Ändlös Förvanskning.

Den som skapar deras program, alltså. Sen ville dom bygga en staty över mig.

Tackade nej eftersom deras eviga hälsande i tid & otid gav mig värk i axeln.

Dom hade drastiska avsiker mot mentalt efterblivna...men det slutade med att dom råkade skicka en hel avdelning av sina egna på nån form av läger.

Ett misstag man inte riktigt kan klandra dom för.

Just nu kämpar jag för att kunna testa våra programvaror direkt på människor utan att behöva ta tidsödande omvägar via råttor & marssvin.

Nån blödig miljöpartist tyckte det var ytterst oetiskt.

Mes.

Du är allierad med skurt alltså? din lymmel... Gör som Beatles... Join the MBE!!!

egna bedriften är väl att jag just fått till bredband...

men egentligen... hur många sånna här "dagens..."-trådar behöver vi?

Postad

Allierad & allierad...Mest att jag tycker om att mobba folk utan någon direkt orsak. Särskilt mig själv. Det är ett krav för att få jobba på Microsoft eller valfri kundtjänst.

Gillar man att rycka benen av hamstrar så har man åsså en god chans att få jobbet, men risken är stor att man blir statsminister istället.

Dagens prestation är att planera ett förslag till lag om åsiktsregistrering av alla som inte äter Kellog's Cornflakes.

jmalmsten, coundn't agree more.

Postad

jmalmsten: Behövs å behövs, skrivs ju så mkt annat onödigt. Så några "dagens" trådar skadar nog inte. så såg det så tomt ut här på den här delen av forumet, så jag tänkte att det var lika. Men nån mod kan ju ta å rensa bort några tråd jag skapade, om dom känns onödiga. Men "Dagens prestation" tycker jag fyller sin funktion.

Ont: Diskat en veckas + lite till disk. det var jobbigt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...