Najka Postad 6 juni 2008 Postad 6 juni 2008 Jag var i Stockholm för nån vecka sen och råkade gå förbi en affär som hade en TV vid skyltfönstret. De visade klipp från T2 och att det skulle komma ut en NYUTGÅVA med en ny fin samlarbox. Jag har sökt T2 hit och dit men alla samlarboxar har antingen utgått eller så är det bara den extremt fula kvar...den som jag redan har :/ Så min fråga är, kommer det en ny eller är det bara en uppgradering till HD eller BlueRay? 0 Citera
kvällensdebatt Postad 7 juni 2008 Postad 7 juni 2008 jag hörde rykten om en 4 och 5 a... men inte har jag sett till den box du säger 0 Citera
_nemo_ Postad 7 juni 2008 Postad 7 juni 2008 jag hörde rykten om en 4 och 5 a... men inte har jag sett till den box du säger Jo, det ska komma både 4,5 och 6. =) Angående boxen så var det förmodligen reklam för någon äldre variant. 0 Citera
Danell Postad 7 juni 2008 Postad 7 juni 2008 Fast det börjar ju komma fina boxar till blue-ray nu. Batman Begins har ju asfräsh en! 0 Citera
_nemo_ Postad 7 juni 2008 Postad 7 juni 2008 Fast det börjar ju komma fina boxar till blue-ray nu. Batman Begins har ju asfräsh en! Jo, visst kan det ha varit reklam för en BD-utgåva, men vad jag vet så finns det ingen kommande box där heller. (För övrigt så kostar BD-utgåvan av T2 59 spänn på axelmusic för er som vill ha). Jo Batman-boxen ser fin ut, tyvärr måste man ha en amerikansk bluray-spelare för att kunna titta på den :( 0 Citera
Danell Postad 8 juni 2008 Postad 8 juni 2008 Jo Batman-boxen ser fin ut, tyvärr måste man ha en amerikansk bluray-spelare för att kunna titta på den :( Blääää. Jag hatar sådant skit. Finns det några regionsfria BD-spelare? För axelmusic har ju något brutalt mycket billigare pris på BD än i Sverige. Så det vore ju skit om man inte kunde köpa där ifrån. Måste även kolla om det är någon som vet om de någon gång tänker sluta med de väldigt fula BD-fodralen? De förstör ju hela utseendet tycker jag, med den fula blåa listen uppe och nere. Hur var det när DVD var helt nytt, var det samma sak att det var tvunget att stå DVD över hela omslaget? 0 Citera
_nemo_ Postad 8 juni 2008 Postad 8 juni 2008 Blääää. Jag hatar sådant skit. Finns det några regionsfria BD-spelare? För axelmusic har ju något brutalt mycket billigare pris på BD än i Sverige. Så det vore ju skit om man inte kunde köpa där ifrån. Jag vet faktiskt inte om det finns några reg-fria BD-spelare. Hoppas ju på att man ska kunna chippa sitt PS3 snart så att den blir det. Får väl la se. Men det finns ju gott om filmer som är regionsfria hursomhelst, många av dom går att köpa på axelmusic ;) http://bluray.liesinc.net/ Måste även kolla om det är någon som vet om de någon gång tänker sluta med de väldigt fula BD-fodralen? De förstör ju hela utseendet tycker jag, med den fula blåa listen uppe och nere. Hur var det när DVD var helt nytt, var det samma sak att det var tvunget att stå DVD över hela omslaget? Det är väl en smaksak. Jag gillar BD-fodralen =) Min första DVD-film var Gladiator, den fick jag med när jag köpte min första DVD-spelare. Den har också en blå list på ovansidan som DVD-loggan sitter i, men tror inte att det var någon standard. EDIT: Nu ser jag också att den där Batman-boxen "most likely will be regionfree". Så man får väl vänta på en bekräftelse där sen beställa =) Den släpps ju inte förrän 8 juli. På tal om 8 juli och Batman så släpps ju även denna film då http://www.axelmusic.com/productDetails/085391179511 Den ser jag sjukt mycket fram emot. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 8 juni 2008 Postad 8 juni 2008 de blev värre än jag hade hört då...:P varför håller dom på... 0 Citera
EvilElvis Postad 8 juni 2008 Postad 8 juni 2008 Finns regionsfria BD-spelare. Den som letar hittar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.