Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena:) Gjorde en låt för ganska länge sen och tänkte att det skulle va roligt om någon annan la sång och så blev det. Min kompis Sofia sjunger och är med i videon. Vi hade ingen text så hon sjöng lite oseriöst. Vi hade inga planer vad vi skulle filma men det blev några vinklar xD. Allt är filmat med en Sony z1 och låten är gjord i Cubase. Här is da länk:

Postad

Själva vinklarna har du fått till, men synkningen på hennes mun och texten i låten var lite osynkade här och där. Lite kritik på själva sången så tycker jag inte hon sjöng ut tillräckligt, lät lite som hon sjöng lite tyst för att inte höras ut till mamma och pappa i köket. ;)

Postad

Synkningen var lite svår för att hon kom inte riktigt ihåg texten för hon hade spelat in sången utan nån text ju xD. Låten spelades upp på en mobil så när man lyssnade på kamerljudet så hörde man låten. Sen i redigering la jag ihop mp3filen så den blev synkad men kameraljudet o sen vare bara o bestäma vilka klipp man ville ha för allt var synkat.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...