Filip Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 Tänkte kolla vad ni tycker om filmen "The Blair Witch project". Kanske ett något uttjatat ämne men ändå. Jag tycker faktiskt att den var riktigt bra. Mycket bättre än vad jag förstår många andra tycker.... Slutet är riktigt shysst gjort måste jag säga, tack 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twizz Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 Jag såg filmen på bio. Jag gick in för att se den som en verklig händelse. Därför gillade jag den skarpt. Det var en annorlunda film mot allt annat man ser. När jag såg filmen en andra gång. Då var den inte alls lika bra sen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 inte var den så pjåkig, min kompis fick mig i lurad att den var på riktigt (jag skäms över det:) ) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batuss Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Jag såg filmen på VHS. Tyckte att filmen var bra, gillar Dogmafilm, speciellt när det är skräck 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Threepwood Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Tycker den är riktigt läskig, trots att den har lite luckor här å där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Jag älskade den från första stund! En av dom mest både innovativa & minimalistiska skräckisar jag sett! Är även både väldigt förtjust i uppföljaren Book Of Shadows & dom tre dataspelen! Har båda filmerna & alla tre spelen & är synnerligen ap-lycklig för det :-D Är imponerad att dom lyckades hålla förvirringen om huruvida myten om The Blair Witch över huvud taget någonsin existerat uppe så länge! Finns fortfarande gott om folk som hävdar att det är en uråldrig myt & hänvisar till diverse siter på nätet....alla skrivna av filmteamet ;-) Tog mig en & en halv evighet att faktist få klart för mig hur det låg till med det! Var kul att jaga info om absolut :-) Pax Vobiscum! Christian 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batuss Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Uppföljaren tyckte jag däremot inte alls var bra. Det var en riktigt dålig film, och ofta bara löjlig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Killen som fota filmen omkom ju för inte så längesen :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 av vadå? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzito Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Joel: Flygolycka 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 Jag älskade tvåan! Jag gillade verkligen den surrealistiska känslan av att allt var en riktigt illvillig mardröm & ingen visste vad som hände med säkerhet någonsin! Hoppas seriöst inte det kommer en trea, men tvåan ser jag gärna om några gånger till :-) Pax Vobiscum! Christian 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts