VipeR Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 *suck* Så, jag hade beställt en NV-GS500 och fick den idag. Jag laddade batteriet, körde in ett band och skulle testa den. Då av all skräck så var LCD skärmen helt vit. Inga menyer, ingen bild, bara den obehagliga ögonborrande vita flimriga färgen. Inte äns sökaren funkar. Den är mer vit med svarta ränder. Så jag ville se om någon här inne är teknisk nog att veta vad problemet är? Det har som sagt varit en besviken dag, och jag hoppades att ni kunde sprida ljus på detta innan jag lämnar in den på reparation. Tackar för den hjälp eller medkänsla jag får :) 0 Citera
hampusforev Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Fattar inte vad du menar, var kameran trasig när du fick den? Isåfall är det bara att byta (ifall du inte köpte den på blocket under annonsen: KAMERA!! BORT!! SNABBT!! 1000 KR!!). Vet inte vad som skulle orsaka en flimmrande, vit med svarta ränder, LCD och sökare. 0 Citera
VipeR Postad 2 juni 2008 Författare Postad 2 juni 2008 Jo, jag hade bara packat upp den, laddat batteriet och när jag starta den så var den trasig. Känns lite B bara, eftersom jag hade tänkt att ha den nu i veckan. 0 Citera
VipeR Postad 2 juni 2008 Författare Postad 2 juni 2008 Lol, alldrig, denna kmr jag hålla hårt om ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.