Gå till innehåll

Kakmonstret


Usarpe89

Recommended Posts

Asså, filmen var rätt bra. Trots att den var hyfsat lång så kunde jag se den utan att tröttna. Enda grejen är väl att såna häraktiga manus finns det så många av, så det är inte direkt någon nyskapande idé.

Men i det stora hela var den fan bra, speciellt irritationsmomentet Tim.

Länk till kommentar
Share on other sites

Faktiskt rätt så underhållande att se på faktiskt, det negativa jag kan se med den är att det var brusigt på kvällsscenerna. Men det är ganska svårt att få det bra om man inte har bra ljus så att säga.

 

 

Nattscenerna var ganska kluriga, de filmade vi ett par veckor efter allt annat, och vi var en man kort i vårat tremanna crew så det var lite körigt. Det konstiga var att vi hade bra ljus med oss och inte särskilt hög exponering och likt förbannat blev det brusigt. Tror inte vi ljusade upp det alls i post faktiskt, då vi ville minimera bruset!

 

Det kan ha något att göra med att vi bytte kamera för dessa scener från Sony till Canon, andra grupper som använde canon'en hade liknande problem.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nattscenerna var ganska kluriga, de filmade vi ett par veckor efter allt annat, och vi var en man kort i vårat tremanna crew så det var lite körigt. Det konstiga var att vi hade bra ljus med oss och inte särskilt hög exponering och likt förbannat blev det brusigt. Tror inte vi ljusade upp det alls i post faktiskt, då vi ville minimera bruset!

 

Det kan ha något att göra med att vi bytte kamera för dessa scener från Sony till Canon, andra grupper som använde canon'en hade liknande problem.

 

Ja okej, det måste ha varit irreterande förstår jag. Men iallfall den scenen funkar.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 5 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...