AndreSjöström Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 Har suttit och redigerat nu några timmar. Tänkte testa att exporta det jag redigerat och då till min fasa såg jag att jag hade valt Widescreen 16:9. Vårat matrial är i 4:3 därav blev det en ram på sidorna också. Kan nån hjälpa mig? Desutom tycker jag att ljudet blev sprakigt. Men det står säkert här någonstans hur jag fixar :) 0 Quote
phrick Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 Jag gjorde samma misstag en gång. Om jag inte minns fel så skapade jag ett nytt projekt och importerade det felaktiga in i det nya. (Tror det finns under "File -> Import project" eller något i den stilen). Då funkade det. Lycka till! 0 Quote
AndreSjöström Posted August 24, 2004 Author Posted August 24, 2004 Hmm, jag hittar inget "Import Project". "Import" finns ju men det låser sig bara när jag försöker importa projectet. 0 Quote
AndreSjöström Posted August 26, 2004 Author Posted August 26, 2004 Går att importa matrialet, men hur inportar man en Timeline? Ruggit jobbigt att lägga upp allt igen! Haha, urs vad enkelt bara hitta Sequence 01 så löste det sig :) 0 Quote
Recommended Posts