the__basher Postad 13 april 2008 Postad 13 april 2008 Här är vår nya film Elias Chronicles :D. Det blev lite små buggar i bilder ibland. Men det var bara för att jag var så trött nrä jag gjorde den ^^. Men jag hoppas att ni gillar den ändå :D 0 Citera
Martin Öberg Postad 13 april 2008 Postad 13 april 2008 Jag gillade konceptet mycket starkt, det som gjorde det mindre bra var nog klippningen och kvalitén. På vissa ställen var det lite konstigt klippt och filmen var inte så bra framförd tycker jag. Men annars så var den okej, fortsätt så! 0 Citera
the__basher Postad 13 april 2008 Författare Postad 13 april 2008 Jag gillade konceptet mycket starkt, det som gjorde det mindre bra var nog klippningen och kvalitén. På vissa ställen var det lite konstigt klippt och filmen var inte så bra framförd tycker jag. Men annars så var den okej, fortsätt så! tack :) jo jag vet :/. skulle nog inte ha redigerat den mitt ni natten ^^ var väldigt trött så jag tänkte inte på att titta igenom efter små fel och sånt där. Men i uppföljaren och andra filmer så blir det bättre :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.