Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här är vår nya film Elias Chronicles :D. Det blev lite små buggar i bilder ibland. Men det var bara för att jag var så trött nrä jag gjorde den ^^. Men jag hoppas att ni gillar den ändå :D

Postad

Jag gillade konceptet mycket starkt, det som gjorde det mindre bra var nog klippningen och kvalitén. På vissa ställen var det lite konstigt klippt och filmen var inte så bra framförd tycker jag. Men annars så var den okej, fortsätt så!

Postad
Jag gillade konceptet mycket starkt, det som gjorde det mindre bra var nog klippningen och kvalitén. På vissa ställen var det lite konstigt klippt och filmen var inte så bra framförd tycker jag. Men annars så var den okej, fortsätt så!

tack :)

jo jag vet :/. skulle nog inte ha redigerat den mitt ni natten ^^ var väldigt trött så jag tänkte inte på att titta igenom efter små fel och sånt där. Men i uppföljaren och andra filmer så blir det bättre :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...