Pibb Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 Hej, jag är ny här på forumet och tänkte bara passa på att tipsa om en pojkbandsvideo jag gjort för ett ungdomsmöte i Pingstkyrkan här i Umeå som kallas för Centrum. Ni får gärna säga vad ni tycker om den! :) http://jojjas.mine.nu/movies/tokigheter/weststreetthat.wmv 0 Quote
ungfilm Posted August 16, 2004 Posted August 16, 2004 Välkommen till voodoofilm Pibb! Du har lyckats med att göra en riktig parodi som är någorlunda lik orginalet. Kanske kunde du ha experimenterat lite mer med grading och slow respektive fast - motion för att få det att se proffsigare ut. Iallefall keep up the hilarious work. Jag vill ochså tacka dig, för du har förlängt mitt liv genom ett gott skratt. När kommer nästa singel? 0 Quote
Pibb Posted September 13, 2004 Author Posted September 13, 2004 Ja, va bra att jag kunde förlänga ditt liv! :) Det var nog den första riktigt "seriösa" musikvideon jag gjort så jag fokuserade mest på att få det att se ut som en typisk pojkbandsvideo. Kollade igenom typ alla av Backstreet Boys och några andra och försökte lära mig alla dom typiska rörelserna.. :) Men det kommer nog fler videos till hösten! Tyvärr går det inte att se videon på nätet längre dock. 0 Quote
Ufosxm Posted September 14, 2004 Posted September 14, 2004 Jag får inte igång länken =( Är jätteledsen för jag skulle verkligen vilja se detta fantastiska pojkband. 0 Quote
Pibb Posted September 14, 2004 Author Posted September 14, 2004 Ska försöka få upp den nånstans på internet igen nån dag, men just nu har jag inget ställe att lägga upp den på tyvärr. 0 Quote
Recommended Posts