Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

De fragment jag har kvar efter en film jag såg i mina yngre dar är: En gamal tant sitter på en stol och blir intervjuad om hennes äventyr under nått krig. Det rör sig om en kärlekshistoria, mer vet jag inte. Det jag minns är dock slutet då hennes karl bär över henne över gränsen, men de får inte passera, så de skjuter på mannen, som tar emot kula efter kula, men lyckas ändå få henne över gränsen. Man tror att mannan i fråga har dött, men han kommer sen instapplandes in till intervjuen som en gamal man och har en punkterad lunga.

Är det nån som kommer ihåg den? Det är förmodligen en dålig film, men jag vill ändå se om den så att bitarna faller på plats.

Postad
precis, "shining through" Team fagott, jag betalar din terapi.

Tack det behövs. Nu måste jag försöka avboka ultimate colectors edition (Med medföljande autografer från alla i inspelnigsteamet, original 35mm remsor, samt originalmanus och bok tack vare dig)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...