jakethesnake Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 De fragment jag har kvar efter en film jag såg i mina yngre dar är: En gamal tant sitter på en stol och blir intervjuad om hennes äventyr under nått krig. Det rör sig om en kärlekshistoria, mer vet jag inte. Det jag minns är dock slutet då hennes karl bär över henne över gränsen, men de får inte passera, så de skjuter på mannen, som tar emot kula efter kula, men lyckas ändå få henne över gränsen. Man tror att mannan i fråga har dött, men han kommer sen instapplandes in till intervjuen som en gamal man och har en punkterad lunga. Är det nån som kommer ihåg den? Det är förmodligen en dålig film, men jag vill ändå se om den så att bitarna faller på plats. 0 Citera
Team_fagott Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 I vilket fall som hellst vet vi alla hur den slutar nu. 0 Citera
Christian van Caine Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 Just ja! Mä Michael Douglas va? & hon var nån form av självlärd spion-avslöjare som avslöjade en infiltrerande nazze & fick jobb på kuppen? 0 Citera
jakethesnake Postad 6 april 2008 Författare Postad 6 april 2008 precis, "shining through" Team fagott, jag betalar din terapi. 0 Citera
Team_fagott Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 precis, "shining through" Team fagott, jag betalar din terapi. Tack det behövs. Nu måste jag försöka avboka ultimate colectors edition (Med medföljande autografer från alla i inspelnigsteamet, original 35mm remsor, samt originalmanus och bok tack vare dig) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.