Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kom inte på något vettigt namn till tråden, om någon moderator kommer på en så kan ni gärna ändra... I alla fall, imorgon ska jag och en till testfilma en två-minuters film inför ett större projekt, vi gör detta för att skriva ner alla fel vi gör så den riktiga filmen ska bli så bra som möjligt. Vi ska lägga till musik och effekter och sådant även om det är testfilmning.

Nu till frågan; eftersom detta inte är vårt riktiga projekt tänker vi inte göra egen musik.

Fråga 1: Låten You don't know med 50 cent kommer användas men vi vill inte ha med sången. Kan man på något sätt ta bort sången så att melodin stannar kvar eller kan man ladda ner endast melodin? Och vad ska man söka på i sådana fall.

Fråga 2: Denna fråga riktas främst mot de som har Scarface: Special Edition. Ni som har den vet att i menyn där man väljer text och sådant kommer en ganska funkig låt, låter ungefär som rap, ni vet nog vilken jag menar. Den skulle jag också gärna se i testfilmen, vad heter låten, var kan jag få tag på den gratis? Jag har letat riktigt länge efter den utan resultat.

Posted

Jag tror inte det men jag letar intensivt efter melodin. Någon som vet vad Scarface soundtracket i menyn heter? Jag kan försöka att söka på You don't know karaoke eller något, inte gjort det förr.

Ingen som vet var jag kan få tag på detta, hade varit till mycket stor hjälp.

Posted

Jag har äntligen, efter flera veckors sökning, hittat låtarna. Båda två hittade jag på Youtube, jag har laddat ner videorna och ska snart konvertera om dem till en musikfil.