Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
TÖNTIG? Fan snackar du om, Power Metall är aldrig fjantigt, speciellt inte denna låt. Du verkar sakna koll, det märker jag det.

anar en world of warcraft spelare här?

Postad
TÖNTIG? Fan snackar du om, Power Metall är aldrig fjantigt, speciellt inte denna låt. Du verkar sakna koll, det märker jag det.

PRECIS! HammerFall och DragonForce!!

till dig som gjort filmen, jag har en jeansjacka med en stor hammerfallbild på baksidan, så sluta mobba Powermetal! ;)

Postad
PRECIS! HammerFall och DragonForce!!

till dig som gjort filmen, jag har en jeansjacka med en stor hammerfallbild på baksidan, så sluta mobba Powermetal! ;)

Ja fast sen är ju du 92:a och bor i Falun... NEJ förlåt jag ska inte vara så där ignorant och trångsynt som jag kan vara. Jag tar tillbaka allt.

Postad
anar en world of warcraft spelare här?

inte alls, har aldrig ens provat på det, verkar ju aptrist. Jag har aldrig sysslat med rollspel eller dylikt, inte så intresserad av fantasy, sagon om ringen filmerna tillhör verkligen inte mina favoriter. Just nu lyssnar jag på Carl Michael Bellman och händer att jag går på både opera och ballet, är dock inte homosex.

Där har du för dina fördomar mohahahaha. Man kan uppskata god kultur utan att falla i facket för just den typen av kultur. :D

Postad
Ja fast sen är ju du 92:a och bor i Falun.

Och har 125 i IQ, har blont hår, har just målat fyra aquarellmålningar, gillar dödskallar, pluggar jägarexamen, längtar efter sommaren osv. So what? som du just påpekade så borde du sluta vara så dömmande, ja! ;) Kan dock hålla med om att powermetall är lite så som du karikerar det i din film... det kan bli lite för mycket ibland med drakar, eld och svärd, men det är inte töntigt! nu skiter vi i att tjafsa om huruvida powermetall är töntigt vilka som lyssnar på det osv och återgår till kommentarer av filmen tycker jag.

Over and Out!

edit: kom på en sak, är det ena svärdet ett katana? :p lite missanpassat isåfall ;)

Postad
Och har 125 i IQ, har blont hår, har just målat fyra aquarellmålningar, gillar dödskallar, pluggar jägarexamen, längtar efter sommaren osv. So what? som du just påpekade så borde du sluta vara så dömmande, ja! ;) Kan dock hålla med om att powermetall är lite så som du karikerar det i din film... det kan bli lite för mycket ibland med drakar, eld och svärd, men det är inte töntigt! nu skiter vi i att tjafsa om huruvida powermetall är töntigt vilka som lyssnar på det osv och återgår till kommentarer av filmen tycker jag.

Over and Out!

edit: kom på en sak, är det ena svärdet ett katana? :p lite missanpassat isåfall ;)

Ja jag vet du är säkert asnice! Det är inte min film, men visst låt oss åtgå till the matter at hand.

Postad

klart vi ska fortsätta diskutera power metallens töntighetsfaktor, asrolig diskussion.

Sen kan vi diskutera filmen också, inget utesluter det andra.

På Ämnet: Greens screnandet va inte så bra gjort, kasst för att vara ärlig, om man inte har resurser eller kundande för att få det att se ut så att man ser vad som händer i filmen, bör man kanske inte köra med green screen? Det är väll lite min åsikt iaf. Lite nicare ljussättning med vilka lampor som hälst hade gjort susen tror jag.

Postad
klart vi ska fortsätta diskutera power metallens töntighetsfaktor, asrolig diskussion.

Sen kan vi diskutera filmen också, inget utesluter det andra.

På Ämnet: Greens screnandet va inte så bra gjort, kasst för att vara ärlig, om man inte har resurser eller kundande för att få det att se ut så att man ser vad som händer i filmen, bör man kanske inte köra med green screen? Det är väll lite min åsikt iaf. Lite nicare ljussättning med vilka lampor som hälst hade gjort susen tror jag.

JAg tycker greenscreenen var helt ok. Lite suddig men ok.

• 2 veckor senare...
Postad
Greens screnandet va inte så bra gjort, kasst för att vara ärlig, om man inte har resurser eller kundande för att få det att se ut så att man ser vad som händer i filmen, bör man kanske inte köra med green screen? Det är väll lite min åsikt iaf. Lite nicare ljussättning med vilka lampor som hälst hade gjort susen tror jag.

Jasså? Alltid är det nåns första gång att använda greenscreen. Så enligt dig skulle vi inte alls ha gjort denna film? Vi skulle kanske ha anlitat något proffs som lär oss? och förser oss med en större greenscreen än vad vi hade? Vi är nybörjare, och jag tycker då det vart dugligt. och om du inte ser vad som händer är det nog för du har sett youtube versionen. sämst kvalla.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...