Rjzonez Postad 2 mars 2008 Postad 2 mars 2008 Här har ni ett litet klipp som ja fifflat ihop, inspirerat av starwars :) 0 Citera
Octavianus Postad 2 mars 2008 Postad 2 mars 2008 Tycker det va rätt bra gjort, rätt skönt action. Men håller med nicke om att färgen inte fungerar, ska ju glöda om sabeln. Sen, så fick man känslan av att du bara vifta med sablen lite och lagt på skotten efteråt. Vissa pareringar kändes äkta men vissa inte alls. Tex varför vill han parera ett skott som inte ens är i närheten av att träffa honom? Blir lite samma känsla som i en B fäktningsscen, där man bara slår på varandras svärd, och inte siktar mt kroppen. 0 Citera
Rjzonez Postad 3 mars 2008 Författare Postad 3 mars 2008 lite för vit laser, annars skitsnyggt. Tack :D, jo jag vet ..... dt var för att jag la på Brightness/Contrast på Vegas efter jag var klar med den i After Effects ... lite fel ordning haha :P Tycker det va rätt bra gjort, rätt skönt action. Men håller med nicke om att färgen inte fungerar, ska ju glöda om sabeln. Sen, så fick man känslan av att du bara vifta med sablen lite och lagt på skotten efteråt. Vissa pareringar kändes äkta men vissa inte alls. Tex varför vill han parera ett skott som inte ens är i närheten av att träffa honom? Blir lite samma känsla som i en B fäktningsscen, där man bara slår på varandras svärd, och inte siktar mt kroppen. Tack :) Och ännu ett tack för de bra tipsen!! de ska jag komma ihåg! 0 Citera
Film smurfen Postad 6 mars 2008 Postad 6 mars 2008 Det var snyggt, påminner mig om gamla tider det här när man alltid spelade Star Wars. :p 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.