_nemo_ Postad 17 juni 2006 Postad 17 juni 2006 [citat=leranimatör]Nights of Cabiria[/citat] Den har ja redan nämt......nyss....Le notti di Cabiria Så det är fortfarande Cabiria som gäller 0 Citera
Speero Postad 17 juni 2006 Postad 17 juni 2006 [citat=TDA]Leker du ensam eller nemo? :)[/citat] Man har ju ingen chans att svara med en ny film på hans titlar... helt omöjligt, men på din text går det iaf. Ensam Hemma 2 0 Citera
_nemo_ Postad 17 juni 2006 Postad 17 juni 2006 Jag försökte avsluta denna lek förut men det gick inte då, hela leken funkar inte, folk skriver titlar som redan skrivits och regler hittas på under tiden efter att den startades. Jag anklagades för att fuska och ingen fattade vad jag menade, tjafset började på sidan 22 och det var skoj =). Så nu tänkte jag sätta punkt för tävlingen, för vad jag vet (och imdb:)) så finns det ingen annan film i världen som heter något med Cabiria. Alltså blev jag äntligen segrare :D:D:D 0 Citera
TDA Postad 17 juni 2006 Postad 17 juni 2006 Hehe, ok. Nemo vann, lås nu tråden kära moderatorer innan nån spinner iväg på Ensam hemma 2. Dags för en ny filmlek! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.