Armin Postad 19 februari 2008 Postad 19 februari 2008 Jag har letat som en galning efter snygga swischljud, snabba sådana, men utan resultat. Någon som har tips på några gratis? tacksam för hjälp. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 19 februari 2008 Postad 19 februari 2008 Tvivlar på att du sökt som en galning. Att söka på forumet är ett hett tips, den här frågan har varit uppe ett tiotal gånger. 0 Citera
Luzer Postad 19 februari 2008 Postad 19 februari 2008 Eller så spelar du in dom själv, inte så svårt att göra snygga swishljud. Olika pinnar, snören etc av olika längder å tjocklekar. 0 Citera
Don_Burro Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Jag upptäckte för ett tag sedan att en kamm jag har skapar ett häftigt swosh-ljud om man svingar den genom luften. Jag har inte fått nån användning för det än men den dagen kommer nog. =) 0 Citera
Jonsson Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Vad sägs om att mica flugsmällan ? Förena nytta med nöje så att säga... Eller sätta mobilen på inspelning varefter du slungar den med stor kraft i nyckelbandet, borde ju swisha. ;-) Har en Sony XP1 för utprovning, jag ger den en flygtur i morgon och postar resultatet i din tråd. MVH / Jonsson 0 Citera
Johan Tungsten Postad 21 februari 2008 Postad 21 februari 2008 http://www.independent.nu/ Ljudbank->swischljud 0 Citera
Armin Postad 27 februari 2008 Författare Postad 27 februari 2008 Tvivlar på att du sökt som en galning. Att söka på forumet är ett hett tips, den här frågan har varit uppe ett tiotal gånger. Har gjort det men får inte fram rätt sökresultat. 0 Citera
Armin Postad 27 februari 2008 Författare Postad 27 februari 2008 Vad sägs om att mica flugsmällan ? Förena nytta med nöje så att säga... Eller sätta mobilen på inspelning varefter du slungar den med stor kraft i nyckelbandet, borde ju swisha. ;-) Har en Sony XP1 för utprovning, jag ger den en flygtur i morgon och postar resultatet i din tråd. MVH / Jonsson tack:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.