thesnowboarders Postad 13 februari 2008 Postad 13 februari 2008 Troget Lost fan som jag är så missar jag fortfarande inga avsnitt av det och säsong 4a har börjat nu. Det jag undrar är om någon vet om detta är den senaste säsongen eller om det kommer fler säsonger? /Oscar 0 Citera
thesnowboarders Postad 13 februari 2008 Författare Postad 13 februari 2008 hoppas att de är de sista.. -___- 0 Citera
Leviant Postad 14 februari 2008 Postad 14 februari 2008 Jupp, detta är den senaste säsongen. Sverige ligger bara 2 avsnitt efter! Man snackar om att det ska bli 6 säsonger (har även hört 7). Tyvärr blir det ju så att det bara blir 14 avsnitt i säsong 4, skulle egentligen varit 16, varav det 8 första redan är inspelade medan de andra 6 precis börjat spelas in. Detta på grund av den stora strejken.......hoppas bara inte säsongen blir allt för lidande av att man kortar ner den..... mer info: http://losttrailers.blogspot.com/ 0 Citera
thesnowboarders Postad 14 februari 2008 Författare Postad 14 februari 2008 Jupp, detta är den senaste säsongen. Sverige ligger bara 2 avsnitt efter! Man snackar om att det ska bli 6 säsonger (har även hört 7). Tyvärr blir det ju så att det bara blir 14 avsnitt i säsong 4, skulle egentligen varit 16, varav det 8 första redan är inspelade medan de andra 6 precis börjat spelas in. Detta på grund av den stora strejken.......hoppas bara inte säsongen blir allt för lidande av att man kortar ner den..... mer info: http://losttrailers.blogspot.com/ Tackar och bugar :) 0 Citera
Danell Postad 15 februari 2008 Postad 15 februari 2008 Det blir 6 säsonger sammanlagt. Alltså två till efter denna. Men de äldre säsongerna har ungefär 24 avsnitt i varje medan de tre senaste bara har 16. Så om man räknar i avsnitt så blir det exakt samma som 2 äldre säsonger. Har hört att Lost's sista avsnitt ska sändas våren 2010 och att varje säsong kommer köras utan uppehåll. Alltså S04 - 2008, S05 - 2009, S06 - 2010. Det betyder att vi kommer få vänta tre kvarts år mellan varje säsong. Trist. :( 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.