Markus Dykfilm Postad 11 februari 2008 Postad 11 februari 2008 Hallå... jag tänkte beställa en grej från B&H. är det någon mer som går i dessa tankar som vill dela frakt? jag behöver beställa under denna vecka. PM:a eller maila på markus@nordproduktion.se 0 Citera
thesnowboarders Postad 11 februari 2008 Postad 11 februari 2008 Hallå... jag tänkte beställa en grej från B&H. är det någon mer som går i dessa tankar som vill dela frakt? jag behöver beställa under denna vecka. PM:a eller maila på markus@nordproduktion.se Du får en räkning när den grejen du har beställt kommit till Sverige av posten, senare kommer en tull avgift ^^ Gör som jag, åk dit och köp! Eller, om du är i NY kan du ju passa på ^^ 0 Citera
Markus Dykfilm Postad 11 februari 2008 Författare Postad 11 februari 2008 ja... nu tror jag ju inte att det kostar 400 kr att flyga till NY, får det är vad Tullavgifte går på för det jag ska beställa. den avgiften son du fick från posten, var det momsen eller vad var det? det som tillkomer på priset från B&H är ju frak, tull och moms. 0 Citera
EvilElvis Postad 11 februari 2008 Postad 11 februari 2008 Är det nåt stort du ska beställa? Jag brukar beställa till en polares adress i Florida, sen skickar han det till mig som "gift". 0 Citera
Markus Dykfilm Postad 12 februari 2008 Författare Postad 12 februari 2008 Är det nåt stort du ska beställa? Jag brukar beställa till en polares adress i Florida, sen skickar han det till mig som "gift". Nu är det ju inget stort jag ska beställa och det är bara typ 300 tullavgift och momsen får jag dra... så det är inga problem. Men priset på den väska jag ska beställa är dubbla priset i Sverige, efter att jag har räknat in frakt och tull! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.