Cpt.Zazze Postad 5 december 2002 Postad 5 december 2002 Ok...nu har jag läst igenom alla trådar på det här forumet... Jag förstår fortfarande inte hur man lägger till saker i digital film som inte borde vara där (läs muzzleflash,monster, slow-motion)...förstår ni vad jag menar... Vilka program skall man använda, hur gör man i programmen i fråga? Tacksam för svar /Daniel Sundström 0 Citera
zebran Postad 31 januari 2003 Postad 31 januari 2003 undrar också, men för mig är det inte så viktigt. 0 Citera
nicke Postad 31 januari 2003 Postad 31 januari 2003 Ok... Slowmotion fixar du lätt med vissa redigeringsprogram för datorer, t ex premiere. Då är det bara vara inne på speed-inställningarna. Muzzleflashes gör du med antingen frame-by-frame teknik (man målar om varje bildruta) med photoshop eller ulead. Du kan även använda ett program med animationer, t ex alamdv. Hoppas att det var till någon hjälp! JAg har aldrig varit bra på att förklara saker ;) /nicke 0 Citera
sluten_cell_nr13 Postad 1 februari 2003 Postad 1 februari 2003 Ungeherrpeter letade efter en morphplug och jag tipsade honom då om bakhter.com Har inte testat något själv som finns där men det finns en hel drös program så du borde hitta något användbart. 0 Citera
H.S Postad 22 april 2007 Postad 22 april 2007 om du inte kan det så är du på fel internet sida. 0 Citera
Creator Postad 22 april 2007 Postad 22 april 2007 Öööh, fyra år sent? Och inte ens konstruktivt... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.