Cpt.Zazze Posted December 5, 2002 Share Posted December 5, 2002 Ok...nu har jag läst igenom alla trådar på det här forumet... Jag förstår fortfarande inte hur man lägger till saker i digital film som inte borde vara där (läs muzzleflash,monster, slow-motion)...förstår ni vad jag menar... Vilka program skall man använda, hur gör man i programmen i fråga? Tacksam för svar /Daniel Sundström 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zebran Posted January 31, 2003 Share Posted January 31, 2003 undrar också, men för mig är det inte så viktigt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicke Posted January 31, 2003 Share Posted January 31, 2003 Ok... Slowmotion fixar du lätt med vissa redigeringsprogram för datorer, t ex premiere. Då är det bara vara inne på speed-inställningarna. Muzzleflashes gör du med antingen frame-by-frame teknik (man målar om varje bildruta) med photoshop eller ulead. Du kan även använda ett program med animationer, t ex alamdv. Hoppas att det var till någon hjälp! JAg har aldrig varit bra på att förklara saker ;) /nicke 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted February 1, 2003 Share Posted February 1, 2003 Ungeherrpeter letade efter en morphplug och jag tipsade honom då om bakhter.com Har inte testat något själv som finns där men det finns en hel drös program så du borde hitta något användbart. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt.Zazze Posted February 11, 2003 Author Share Posted February 11, 2003 tack för det 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.S Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 om du inte kan det så är du på fel internet sida. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creator Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Öööh, fyra år sent? Och inte ens konstruktivt... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts