thesnowboarders Postad 15 januari 2008 Postad 15 januari 2008 Tjena alla! Vet inte om detta är rätt tråd men försöker hur som helst. Jag försöker då hitta SVENSKA nyhetssändningar från 11 September 2001 och några dagar framåt ungefär. Jag har letat mig förgäves och det ända jag har hittat är en film som kostar ungefär 150kr och heter "Nyhetsåret 2001". Om någon där ute kan få tag i nyhetssändingar ungefär 11 September 2001 eller vet vart man kan få tag på det skulle jag vara hur tacksam som helst! P.S har redan sökt på TPB ;) /Oscar 0 Citera
gorse Postad 16 januari 2008 Postad 16 januari 2008 SVT har alla nyhetsutsändning i sitt arkiv. De har en kundstjänst som säljer programrättigheter. 0 Citera
thesnowboarders Postad 16 januari 2008 Författare Postad 16 januari 2008 SVT har alla nyhetsutsändning i sitt arkiv. De har en kundstjänst som säljer programrättigheter. Okej, vet du i vilken prisivå dem säljer det för? /Oscar 0 Citera
meinhof Postad 22 januari 2008 Postad 22 januari 2008 Okej, vet du i vilken prisivå dem säljer det för? /Oscar Dyrt gissar jag på. Det är något i stil med 1500-3000 (kommer tyvärr inte ihåg mer exakt än så) per klipp/påbörjad minut. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.