Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag kan skriva ett manus gratis till dig om du vill. Bara jag får reda på vad det är för genre det är. Bara ge mig ett pm så är det lugnt. Har ändå dötid över just nu och orkar inte skriva på mina manus "Skogsvandrarna", "Hotellet", "Dödsriket" eller "The Suffering" just nu. Måste ha något nytt att skriva om så att jag kan vända bort koncentrationen från mina manus för att sedan kunna få nytt sug att skriva om dem.

Postad
Jag kan skriva ett manus gratis till dig om du vill. Bara jag får reda på vad det är för genre det är. Bara ge mig ett pm så är det lugnt. Har ändå dötid över just nu och orkar inte skriva på mina manus "Skogsvandrarna", "Hotellet", "Dödsriket" eller "The Suffering" just nu. Måste ha något nytt att skriva om så att jag kan vända bort koncentrationen från mina manus för att sedan kunna få nytt sug att skriva om dem.

Tack insaniac, :D

Skriv gärna ett manus om en mördare (film på ca 20-40min).

Har läst mer av boken nu och kommit på att det faktiskt (som gorse säger) går att göra om historien väldigt mycket så att det inte blir stöld längre... och det blir kanske bättre så t.o.m och jag tror jag t.o.m kan göra musiken till om jag köper ett keyboard :D

Ha de gött!

Postad

Jag känner en kompositör så du behöver inte fixa med musiken. Han söker också filmprojekt.

Iallafall: Och det ska va om en mördare... men jag måste fortfarande veta:

1. Hur många skådespelare

2. Har ni budget till typ blod och såna special effekter?

3. Vad har jag för locations att välja på. Kan jag t.ex. använda ett hus i mitt manus?

4. Vad ska mördaren ha för vapen?

Jag har börjat på ett manus som heter "Psykopaten".

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...