gNuSoftWare Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Är rätt så ny i filmvärlden oc hittade ingen liknande fråga på forumet (som jag kan förstå mig på iaf). Hur gör jag? Jag har lyckat lägga in en "Black Movie" och förminska ner denna till lagom storlek samt att den rör sig efter reggskylten eller ansiktet som inte skall vara med på filmen. Men en svart klutt ser inte så bra ut.. Hur får man liknande maskering fast med mosaic effekten? Någon som har koll på detta? 0 Citera
gNuSoftWare Postad 26 december 2007 Författare Postad 26 december 2007 Hittas här. :) Haha cool :) hade förväntat mig 40 rader oförstålig text :) :) Ska genast ladda ner och ta en titt! 0 Citera
Eibon Postad 27 december 2007 Postad 27 december 2007 använd blur med lite feather (mjukare kanter) istället 0 Citera
gNuSoftWare Postad 27 december 2007 Författare Postad 27 december 2007 använd blur med lite feather (mjukare kanter) istället Kanon, bytte upp mig ill 2.0 så slapp man allt jux.. Grymt tack! 0 Citera
jullanmedj Postad 16 maj 2008 Postad 16 maj 2008 Skulle behöva veta hur man gör fast i AE... 0 Citera
Max_H Postad 16 maj 2008 Postad 16 maj 2008 En svart "Solid" eller Mosaic-effekten på ett "Adjustment layer". Maska tills det täcker det den ska täcka. Kan flyttas/amineras manuellt eller via Motion Tracking. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.