nykvist Postad 5 juli 2004 Postad 5 juli 2004 Jag har lite problem med att använda mp3 i Premiere. Det tycks som att man endast kan spela upp ljudslingan i Project-rutan och inte när den ligger på timeline, varför? Är man tvungen att dekomprimera den till *.wav? Man hör för övrigt ljudslingan när man exporterar filmsnutten. 0 Citera
Christopher Postad 5 juli 2004 Postad 5 juli 2004 har haft exakt samma problem, men det gällde i after effects, kunde inte höra ljudet, det funkade inte ens när jag renderade filmen.. var tvungen att byta till wav. Men i premiere har jag inte varit med om det, testa å bara starta om burken 0 Citera
Anstalter Postad 5 juli 2004 Postad 5 juli 2004 Har samma problem i Premiere pro, kan ha att göra med mono och stereoljud men vad vet jag om ljud :s 0 Citera
orange Postad 5 juli 2004 Postad 5 juli 2004 För mig gäller det så att de .mp3 filer som är väldigt korta blir inget i Premiere Pro, andra blir det. Då är det bara att konvertera till .wav via winamp eller så :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.