nykvist Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Jag har lite problem med att använda mp3 i Premiere. Det tycks som att man endast kan spela upp ljudslingan i Project-rutan och inte när den ligger på timeline, varför? Är man tvungen att dekomprimera den till *.wav? Man hör för övrigt ljudslingan när man exporterar filmsnutten. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopher Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 har haft exakt samma problem, men det gällde i after effects, kunde inte höra ljudet, det funkade inte ens när jag renderade filmen.. var tvungen att byta till wav. Men i premiere har jag inte varit med om det, testa å bara starta om burken 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anstalter Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Har samma problem i Premiere pro, kan ha att göra med mono och stereoljud men vad vet jag om ljud :s 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 För mig gäller det så att de .mp3 filer som är väldigt korta blir inget i Premiere Pro, andra blir det. Då är det bara att konvertera till .wav via winamp eller så :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts