Rabies Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Tja. När jag sitter och klipper från råmateralet så skulle jag vilja kunna lägga mina trimmade klipp i nån mapp eller nåt nånstans. Just nu hamnar dom på timelinen men det blir gärna lite rörigt när man har många klipp och ska börja ordna upp dom, skulle va smidigare att bara dra dom från en mapp. Testade att skapa en Bin och lägga dom i men det funkade inte. Finns denna funktion alls i Premiere? MVH 0 Citera
Rogge Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Jag hade slängt upp klippen i Source, satt In + Out Point, högerklicka och välja Make Subclip innan jag lagt på på Timeline. 0 Citera
Rabies Postad 14 december 2007 Författare Postad 14 december 2007 Perfekt! Precis vad jag letade efter! Tack som fan :) 0 Citera
Rogge Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Varågod! :) Men, använder du PPro 1.x - 2.0 så fungerar Subclips inte bra när du har långa källklipp. Ca 30 minuter och längre är ingen bra kombination. I CS3 är det bara att köra på däremot. 0 Citera
Jonsson Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Ja jävvlar, Roggemannen lyckades sammanfatta allt vad arbetsflöde heter, i en enda mening. Stort tack! Nu förstår jag vad alla betrakningsfönster är bra för. En synnerligen gud jul! / Jonsson 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.