Nicke_92 Postad 23 november 2007 Postad 23 november 2007 Vem är han? vad vill han? vem har skapat honom? debatten startar här och nu! jag börjar med frågan: har ni några intressanta ledtrådar än så länge? själv har jag inte hört så mycket, men han gillar iallafall kol och är väldigt gammal, vem tycker detta verkar kul att skapa? någon ni vet? Obs! Denna tråd kan enligt uppgift likna en serie från SVT med namnet sanningen om Marika, trådskaparen vet dock inte om detta är sant. // Nicke 0 Citera
Nicke_92 Postad 23 november 2007 Författare Postad 23 november 2007 http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?p=132365#post132365 här finns bilder som liknar Olsons avatar, hmm... 0 Citera
Anhool Postad 23 november 2007 Postad 23 november 2007 Som jag sagt förut, det känns som Nils men jag tror egentligen inte att han skulle kunna få för sig att skapa en fake-användare... Kanske bara någon som tagit efter Nils sätt att skriva? Har i alla fall inte sett Olson på ett tag. 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 november 2007 Författare Postad 24 november 2007 Som jag sagt förut, det känns som Nils men jag tror egentligen inte att han skulle kunna få för sig att skapa en fake-användare... Kanske bara någon som tagit efter Nils sätt att skriva? Har i alla fall inte sett Olson på ett tag. Hmm... men nils är en rolig typ, även om han nekar till att han skapat Olson... senast jag såg olson var i dagens toppejgrej-tråden igår. 0 Citera
Simon W Postad 27 november 2007 Postad 27 november 2007 Ja, jag vet inte vad jag ska tro. Olson har dessutom registrerat sig med en ip-adress som jernby också använt. :p Sättet de skriver på är ju dock inte alls likadant, så det kan ju omöjligt vara han.. Undrans om lilla farbrorn är ironisk, där i slutet?... 0 Citera
Nicke_92 Postad 28 november 2007 Författare Postad 28 november 2007 Ja, jag vet inte vad jag ska tro. Undrans om lilla farbrorn är ironisk, där i slutet?... Antagligen inte (undrar om jag är ironisk, här i hela inlägget) ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.