EzekielMartyr Postad 19 november 2007 Postad 19 november 2007 När jag skulle flytta på FX fönstret så lyckades jag på något märkligt sätt flytta fönstret utanför Vegas, så att den försvann. Har provat precis allt man kan tänka sig men det går inte att få tillbaka fönstret. Jag kan alltså inte använda några effekter alls. Har provat ta visa/dölj FX och allt man kan tänka sig. Fönstret ligger fortfarande utanför och eftersom det gör det så går det inte att "ta tag i det" och dra tillbaka in det igen. Mycket bisarrt problem faktiskt. Känns som att det enda som återstår är att installera om programmet, om inte någon själv drabbats av detta och lyckats lösa det. 0 Citera
Urban_Trasa Postad 19 november 2007 Postad 19 november 2007 Kolla om du hittar något "Set default workspace" eller liknande. Som återställer användargränssnittet som det var. Längesen jag kikade på Vegas nu, men alltid värt ett försök! =) 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 19 november 2007 Postad 19 november 2007 Rubrik ändrad från "Riktigt sär-problem i Vegas". 0 Citera
bassbucket Postad 21 november 2007 Postad 21 november 2007 När jag skulle flytta på FX fönstret så lyckades jag på något märkligt sätt flytta fönstret utanför Vegas, så att den försvann. Har provat precis allt man kan tänka sig men det går inte att få tillbaka fönstret. Jag kan alltså inte använda några effekter alls. Har provat ta visa/dölj FX och allt man kan tänka sig. Fönstret ligger fortfarande utanför och eftersom det gör det så går det inte att "ta tag i det" och dra tillbaka in det igen. Mycket bisarrt problem faktiskt. Känns som att det enda som återstår är att installera om programmet, om inte någon själv drabbats av detta och lyckats lösa det. Vet inte, men har du dubbla monitorer, eller extern osv fast bara en monitor...så ligger det väl där. alltså workspacen e större....än du ser. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.