Flammox Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Hej. Jag hoppas att detta var den bäst lämpade platsen att posta ämnet på... I varje fall: Jag har en bra filmkamera hemma som jag nu rotat fram och längtar efter att vårda och använda. Det finns bara ett litet antal problem just nu. Ett av dem är att den inte använts på ett tag och displayen på 2,5 tum är ganska smutsig. Jag var dum(?) nog att försöka torka av den med diskmedeel och vatten med då blev det hela ännu värre. Jag undrar helt enkelt om det finns något bra, allmänt vedertaget sätt att rengöra LCD-skärmar på. Är självklart tacksam för svar. 0 Citera
Team_fagott Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Har du en filmkamera med LCD skärm :) ? Använd en putsduk (finns i elektronikaffären) när du rengör din videokameras lcd-skärm. Använd aldrig vatten till elektronik. 0 Citera
Pace Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Flyttad från Filmcafét och omdöpt från "Hur rengöra sin kamera". 0 Citera
Flammox Postad 17 november 2007 Författare Postad 17 november 2007 Såg inte subgruppen "videokameror". Mercí! 0 Citera
Flammox Postad 17 november 2007 Författare Postad 17 november 2007 Haha! Där fick du mig allt ;-) Ska kolla efter putsdukar… Tack! 0 Citera
Team_fagott Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Haha! Där fick du mig allt ;-) Ska kolla efter putsdukar… Tack! Köpte en på clasohlsons, 50 kr för en liten bit tyg kan tänkas dyrt. men jag är sjukt nöjd med den. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.