JBRegissör Postad 7 november 2007 Postad 7 november 2007 Tja, alla filmskapare:P Jag går sista året i tredje ring nu och jag är hemskt intresserad av film och har varit det länge. Jag vill arbeta med det mer på fritiden och hitta folk som är lika involverade i filmskaperiet som jag är, så om det är någon eller några som känner som jag och vill göra bra filmer med personer som tycker likadant så skriv. Det är ju folk från Göteborg jag syftar på för det är här jag bor:P //Jens 0 Citera
_nemo_ Postad 7 november 2007 Postad 7 november 2007 Hur många år har du gått i tredje ring? ;) 0 Citera
JBRegissör Postad 15 november 2007 Författare Postad 15 november 2007 Har inte ens gått i tredje ring i ett år:P Första gången:P 0 Citera
mr nilsson Postad 21 november 2007 Postad 21 november 2007 Jag är på... har själv svårt att hitta folk man kan engagera i sina projekt... En snubbe fick jag utan problem att knata upp och ner för brudarebackan här i Göteborg när jag filmade skärmflygning... första gången jag träffade någon som inte gnällde, kan påpeka att han inte var svensk... En massa fästingar fick den stackarn :) 0 Citera
pld Postad 22 november 2007 Postad 22 november 2007 Kan nog hjälpa till med redigering om det skulle behövas. /Jesper 0 Citera
JBRegissör Postad 25 november 2007 Författare Postad 25 november 2007 Bry er inte om detta inlägg mer! Söker inte längre! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.